Chris Botti, światowej sławy trębacz, to muzyczna gwiazda wspierająca w tym roku kampanię społeczną „Rak. To się leczy!”. Artysta wystąpi tej jesieni w 6 miastach w Polsce. Koncerty będą okazją do przypomnienia ich uczestnikom, że do walki z rakiem wystarczy kilka prostych kroków.
Chris Botti zagra 28 września w Szczecinie, 30 września w Gdyni, 2 październiku we Wrocławiu, 3 października w Zabrzu, 4 października 2014 w Warszawie oraz 5 października 2014 w Poznaniu. Artysta uwielbia koncertować, z chęcią też wraca na występy do Polski, gdzie ma rzeszę wiernych fanów. W 2012 roku ukazała się ostatnia płyta solowa muzyka - "Impressions". Na "Impressions" Botti sięgnął po znane i łatwo rozpoznawalne piosenki, które niegdyś przekonały go o istocie strony melodycznej kompozycji muzycznych, a także przeboje wszechczasów, takie jak "What A Wonderful World", "Summertime" czy "Over the Rainbow". Album to również efekt rozmów, które Botti odbył z fanami podczas ostatnich tras koncertowych oraz wypadkowa licznych inspiracji z różnych kultur. Płyta została doceniona zarówno przez fanów jak i krytyków, w efekcie czego zdobyła statuetkę Grammy w kategorii "Best Pop Instrumental Album".
Ubiegłoroczną ambasadorką kampanii była Katie Melua, która zagrała koncert "Life dla pacjentów" w Sali Kongresowej w Warszawie. Właśnie za pozytywny przekaz I niestandardowe działania akcję poparło wielu polskich artystów, m.in. Jerzy Stuhr, Cezary Pazura, Zbigniew Zamachowski, Bronisław Cieślak, Kayah, Kasia Kowalska czy Henryk Sawka. Znani Polacy zdecydowali się też być "instruktorami samobadania piersi" w bezpłatnej aplikacji PiersiBadacze.
- Kampania "Rak. To się leczy!" stara się dotrzeć ze swoim przesłaniem w sytuacjach, które ludziom dobrze się kojarzą, - podczas koncertów muzycznych, odpoczynku na plażach czy meczów żużlowych. Z uśmiechem i humorem nieustannie przypominamy Polakom, że profilaktyka antynowotworowa powinna być częścią naszego codziennego życia i że rak wcześnie wykryty jest niemal w 100 procentach uleczalny - mówi Alicja Zakrzewska, rzecznik
prasowy kampanii.
Tegoroczną edycją kampanii wspiera ING Życie - Partner Strategiczny, Oknoplast, Nestle Health Science, Press Glass, Pharmaceris oraz Oncompass.
Kalendarz koncertowy:
Bilety dostępne m.in. na stronach:
www.go-ahead.pl, www.ebilet.pl, www.ticketpro.pl, www.eventim.pl oraz w sklepach sieci Empik, Media Markt i Saturn.