Ambasador Szczecina

Dział: Szczecin

Rozpoczyna się ósma edycja przyznawania tytułu honorowego "Ambasador Szczecina". Tytuł ten zostanie przyznany maksymalnie dwóm osobom, których działalność i osiągnięcia w dziedzinach życia w 2007 roku przyczyniły się do promocji Miasta Szczecin zarówno w kraju, jak i za granicą.

Kandydatury do tytułu zgłaszane są przez radnych Miasta Szczecin, instytucje publiczne, podmioty gospodarcze, organizacje pożytku publicznego, związki i stowarzyszenia twórcze i zawodowe, pełnoletnie osoby fizyczne. Wyboru laureatów tytułu dokonuje Prezydent Miasta Szczecin na wniosek Kapituły tytułu. Ambasador otrzyma pamiątkową tabliczkę, dyplom oraz prawo dożywotniego korzystania z niniejszego tytułu.

Regulamin nadawania tytułu dostępny jest na stronie www.szczecin.pl Na stronie e-urzędu znajduje się również interaktywny formularz zgłoszeniowy w procedurze WK-I Wydziału Kultury. Formularz można wydrukować. Formularz zgłoszeniowy można otrzymać również w sali nr 62 - Biuro Obsługi Interesantów, bądź w pokoju nr 346 - sekretariat Wydziału Kultury. Wypełnione zgłoszenie można złożyć w Biurze Obsługi Interesantów, przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Szczecinie Wydział Kultury pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin bądź na numer faksu +4891 42 45 650. Termin składania zgłoszeń upływa w dniu 31 maja 2008 r.
<www.szczecin.pl>


ostatnia zmiana: 2008-05-18
Komentarze
Polityka Prywatności