Szczecin najbardziej wizjonerski w Europie?
Szczecin będzie promował angielskie hasło "The most visionary city in Europe", czyli "Najbardziej wizjonerskie miasto w Europie". Prace nad wykreowaniem nowej marki miasta trwały rok.
Ruszyła kampania zapowiadająca co władze miasta zaprezentują mieszkańcom Szczecina za kilka tygodni.
-
To nie jest hasło samego miasta. W ten sposób chcemy zwrócić uwagę z
czym chcemy wyjść i jaki mamy pomysł. Ten slogan będzie pokazany przy
logotypie, którego jest integralną częścią - wyjaśnia Krzysztof
Adamski, główny specjalista do spraw marki w magistracie.
Według
nowej koncepcji promocji miasta Szczecin ma być postrzegany jako miasto
zielone, otwarte i położone nad wodą, a także wizjonerskie. Billboardy
zobaczą jednak wyłącznie mieszkańcy Szczecina. Władze miasta wykupiły
ponad 30 tablic. <www.echo.szczecin.pl>
ostatnia zmiana: 2008-04-03