Szczecin najbardziej wizjonerski w Europie?

Dział: Szczecin

Szczecin będzie promował angielskie hasło "The most visionary city in Europe", czyli "Najbardziej wizjonerskie miasto w Europie". Prace nad wykreowaniem nowej marki miasta trwały rok.

Ruszyła kampania zapowiadająca co władze miasta zaprezentują mieszkańcom Szczecina za kilka tygodni.

- To nie jest hasło samego miasta. W ten sposób chcemy zwrócić uwagę z czym chcemy wyjść i jaki mamy pomysł. Ten slogan będzie pokazany przy logotypie, którego jest integralną częścią - wyjaśnia Krzysztof Adamski, główny specjalista do spraw marki w magistracie.

Według nowej koncepcji promocji miasta Szczecin ma być postrzegany jako miasto zielone, otwarte i położone nad wodą, a także wizjonerskie. Billboardy zobaczą jednak wyłącznie mieszkańcy Szczecina. Władze miasta wykupiły ponad 30 tablic. <www.echo.szczecin.pl>

ostatnia zmiana: 2008-04-03
Komentarze
Polityka Prywatności