Serwis internetowy US wśród najlepszych!

Dział: Szczecin

Uniwersytet Szczeciński został wyróżniony w II edycji konkursu Genius Universitatis na najlepszą i najbardziej kreatywną kampanię rekrutacyjną przeprowadzoną w mijającym roku akademickim.

Konkurs organizowany jest przez magazyn edukacyjny „Perspektywy” oraz magazyn marketingu i sprzedaży „Brief” w pięciu kategoriach: reklama prasowa, broszury i informatory rekrutacyjne, gadżet promocyjny, film promocyjny oraz rekrutacyjny serwis internetowy. Uniwersytet Szczeciński zdobył trzecie miejsce w kategorii serwis internetowy za „Internetowe Dni Otwarte”. Grand Prix w tej kategorii zdobył Uniwersytet Jagielloński.

- Ujednolicona promocja różnorodnej oferty edukacyjnej Uniwersytetu Szczecińskiego - to główna idea kampanii rekrutacyjnej uczelni. Jej podstawowy produkt to Internetowe Dni Otwarte oferujące, dzięki zastosowaniu wyszukiwarki kierunków, zapewniające szeroki dostęp do informacji o ofercie edukacyjnej Uniwersytetu Szczecińskiego. Głównym narzędziem strony IDO jest wyszukiwarka z opcją autosugestii, po skorzystaniu z której użytkownik jest bezpośrednio przenoszony na stronę konkretnego kierunku. Strukturę serwisu dopełniają strony zawierające opis wydziału wraz z listą kierunków. Najważniejszym elementem serwisu są strony poszczególnych kierunków, stanowiące punkt docelowy użytkowników. Całość serwisu uzupełniają treści przybliżające tematykę związaną ze środowiskiem akademickim: Alfabet Studenta – zawierający zbiór pojęć ważnych dla przyszłych studentów oraz Poradnik Studenta – zbierający najważniejsze informacje dotyczące organizacji życia na uczelni. Obecnie serwis jest stałym punktem w kampanii informacyjnej Biura Promocji i Informacji  – funkcjonuje jako wirtualna baza informacji dotycząca kierunków studiów oferowanych przez US – wyjaśnia Krzysztof Trzciński, Dyrektor Biura Promocji i Informacji US.

Prace zgłoszone do konkursu oceniała Kapituła Konkursu złożona z ekspertów znających tajniki marketingowe i promocyjne, w składzie: Grzegorz Kiszluk – właściciel marki Brief i redaktor naczelny „Briefu”, prof. dr hab. Jan Garlicki – prezes CBM Indicator, prof. dr hab. Alojzy Nowak – dziekan Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Magda Rulska – dyrektor marketingu Perspektywy Press, Paweł Tkaczyk – właściciel agencji interaktywnej Midea, specjalista od e-marketingu, blogger oraz dr Józef Węgrzyn – producent telewizyjny, twórca m.in. „Teleexpressu” i plebiscytu osobowości telewizyjnych „Wiktory”.

Zwycięzców ogłoszono w czwartek, 1 marca, w Warszawie w pierwszym dniu XVII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego PERSPEKTYWY 2012.



ostatnia zmiana: 2012-03-05
Komentarze
Polityka Prywatności