Dni Otwarte Uniwersytetu Szczecińskiego w internecie
W tym roku Uniwersytet Szczeciński odchodzi od tradycyjnej formuły Dni Otwartych, czyli bezpośredniego kontaktu kandydatów z pracownikami i studentami uczelni. Tego rodzaju spotkanie przenosi do internetu.
- Jesteśmy dużą
uczelnią, a szczegółowe zaprezentowanie każdego z 11 naszych wydziałów
jest dość trudne, dlatego w tym roku postanowiliśmy odświeżyć formułę
dni otwartych i przenieść je do internetu - wyjaśnia Adam Morawski,
koordynator projektu z biura promocji i informacji US, i dodaje, że
internet jest obecnie naturalnym narzędziem komunikacji dla młodych
ludzi. - To dużo prostszy sposób, by jednocześnie pokazać przyszłym
studentom całą naszą ofertę. Także im będzie łatwiej wyszukać wszystkie
potrzebne informacje i to za pomocą zaledwie dwóch kliknięć.
Z tej przyczyny powstał serwis internetowy Dni Otwarte US,
który dostępny będzie na stronie uczelni (univ.szczecin.pl/dniotwarte).
Start 7 czerwca. Na głównej stronie serwisu znajdą się zakładki
poszczególnych wydziałów, gdzie prezentowane będą wszystkie kierunki,
jakie w swojej ofercie ma uniwersytet. - Na podstawie rozmów, które
przeprowadzaliśmy w szkołach, stworzyliśmy pewien schemat wyszukiwania
informacji, jakiego oczekiwali licealiści - zapowiada Morawski.
-
Głównym narzędziem serwisu będzie wyszukiwarka, dzięki której szybko
znajdą oni interesujące ich kierunki oraz informacje niezbędne przy
wyborze studiów, m.in. zasady rekrutacji, kryteria przyjęcia, jakich
przedmiotów uczyć będą się na poszczególnych kierunkach, a także na
jakie inne kierunki mogą się dostać, biorąc pod uwagę przedmioty zdawane
przez nich na maturze.
Premiera internetowych Dni Otwartych US połączona zostanie z
prezentacją nowego klipu reklamowego uczelni. - Nawiązuje on do naszej
kampanii reklamowej "Wiele możliwości, jeden uniwersytet" - dodaje
Morawski, ale nie chce zdradzać szczegółów. - Powiem tylko, że będzie
kosmiczny.
Źródło: szczecin.gazeta.pl
ostatnia zmiana: 2016-09-02