Od 16 stycznia, ruszyła nowa kampania promująca Szczecin. Kampania billboardowa i internetowa przebiega pod hasłem: “Wyskocz z cynków i zaszalej”.
Celem jest zaintrygować i zainteresować mieszkańców dużych miast Polski ofertą Szczecina na 2009 r. Kampania outdoorowa to ponad 300 billboardów, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Lublinie..
Pokazując te wydarzenia, chcemy zaoferować oryginalny sposób spędzania czasu oraz inny sposób życia.
Przeprowadzana kampania outdoorowa, o wartości 100 tys. zł, jest
nagrodą przyznaną Szczecinowi podczas II Festiwalu Promocji Miast i
Regionów za I miejsce w kategorii Wydarzenie Specjalne w 2007 roku.
Konkurs Złote Formaty rozgrywano w czterech kategoriach: plakat
reklamowy, wydarzenie specjalne, strona internetowa oraz wydawnictwo
promocyjne. Ze 103 miast do konkursu zgłoszono 213 działań promocyjnych.
Najciekawszym wydarzeniem specjalnym uznano Światowy Zlot Żaglowców zorganizowany przez Szczecin.