Wyskocz z cynków i zaszalej .... w Szczecinie

Dział: Szczecin

Od 16 stycznia, ruszyła nowa kampania promująca Szczecin. Kampania billboardowa i internetowa przebiega pod hasłem: “Wyskocz z cynków i zaszalej”.

Celem jest zaintrygować i zainteresować mieszkańców dużych miast Polski ofertą Szczecina na 2009 r. Kampania outdoorowa to ponad 300 billboardów, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Lublinie..

Pokazując te wydarzenia, chcemy zaoferować oryginalny sposób spędzania czasu oraz inny sposób życia.

Przeprowadzana kampania outdoorowa, o wartości 100 tys. zł, jest nagrodą przyznaną Szczecinowi podczas II Festiwalu Promocji Miast i Regionów za I miejsce w kategorii Wydarzenie Specjalne w 2007 roku. Konkurs Złote Formaty rozgrywano w czterech kategoriach: plakat reklamowy, wydarzenie specjalne, strona internetowa oraz wydawnictwo promocyjne. Ze 103 miast do konkursu zgłoszono 213 działań promocyjnych.
Najciekawszym wydarzeniem specjalnym uznano Światowy Zlot Żaglowców zorganizowany przez Szczecin.

Fundatorem nagrody jest Grupa Ströer <www.szczecin.eu>

ostatnia zmiana: 2009-01-20
Komentarze
Polityka Prywatności